Webové stránky pro OSVČ. Co by na nich nemělo chybět?
Začínáte podnikat a přemýšlíte, jak se prezentovat veřejnosti co nejlépe? Žijeme v době, kdy se většina služeb a produktů nabízí online, proto byste ani vy neměli tuto sféru opomíjet. Na své webové stránky uveďte jen to, co lidi skutečně zajímá, a uvidíte, jak se počet vašich zakázek v blízké době navýší.
Zaujměte v několika vteřinách
Webové stránky často odradí zájemce dlouhými texty. Nepsaným pravidlem je, že každý návštěvník projeví zájem nebo nezájem v prvních pár sekundách. Proto se musíte snažit, abyste v co nejkratším čase oslovili co největší počet návštěvníků svých stránek. Toho docílíte pomocí vhodně zvoleného designu, loga, sloganu a fotografií. Když vaše služby nebo produkt zákazníka překvapí a zaujmou, máte částečně vyhráno.
Může vám zákazník věřit?
Internet je v dnešní době stále bohužel plný podvodníků, nekvalitních produktů a špatných služeb. Zákazníci si dávají pozor a prohlížejí si recenze ostatních kupujících, sledují, kde má firma sídlo, zajímají se o jednotlivce, pokud jde o OSVČ a někdy se chtějí o produktu nebo službě přesvědčit na vlastní oči. Pokud takovou možnost nabídnete, budete mít sice více práce, ale také mnohem více zákazníků.
Sdělte svůj příběh
Gigantické značky jsou bezduché a zákazník je kupuje převážně proto, že jsou jich plné obchodní domy a neustále je nucen sledovat reklamy. Pozitivně ho překvapí, pokud uvidí produkt, který například vyrábíte doma, každý z nich je originální nebo má jedinečné složení. Stejné je to i u služeb. Jestliže se od ostatních dokážete odlišit, zaujmout svými dovednostmi, příběhem a dalšími, budete veřejnosti sympatičtější a lidé vás často rádi podpoří. Neváhejte proto na své stránky vložit i trochu osobních zkušeností.
Veřejné kontakty
Zákazníci lační po informacích a chtějí s vámi být ve spojení. Ať už jde jen o zvědavost před koupí nebo například o možnost vrácení zboží. Vytvořte telefonní číslo, které bude neustále pod dohledem pracovníka, který se postará o vyřešení všech dotazů.