Žebříček TOP značek pln franšíz. Jaká franšíza je mezi nimi?
Už jen při procházení ulicí najdeme několik neskutečně skvělých míst, kam bychom rádi zavítali. Mezi nimi se vyskytují především nejrůznější obchody, které známe především díky značce, jež nám něco říká. Většina takových obchodů má svou nezaměnitelnou televizní reklamu, díky které se zkrátka dostala do podvědomí nás všech. Je však nutné zmínit to, že i když jsou reklamy opravdu známé, mnohdy nám neprozradí, co se uvnitř skrývá, a tak si zajdeme na kávu do oblíbených kaváren pocházející z Ameriky nebo často navštěvujeme nejrůznější fastfoody, jež nám svým jídlem nakonec zkazí celý den.
Takových značek, které denně potkáváme ve městech, je ale nespočet. Není se tedy čemu divit, když se každým rokem sestavují nejrůznější žebříčky TOP značek, které jsou nejvíce navštěvované, nejvíce řešené a jejichž hodnota neustále roste. Ani letos tomu nebylo jinak. Je však překvapivé, že se v prvních deseti TOP značkách objevila i jedna franšíza. Značek, které jsou zapojeny do franšízového řetězce, je v dnešní době vážně mnoho, ale být v první desítce – to už je opravdu úspěch. Zejména pak tehdy, kdy se na prvních deseti pozicích setkává s nepřemožitelným Googlem nebo Microsoftem.
McDonald’s může být hrdý!
Těsně na desáté pozici se umístil McDonald’s, což je právě ona zmiňovaná franšíza, která se dostala do TOP desítky. Úspěch to rozhodně je. Zejména pak v souvislosti s tím, že fastfoodů je v dnešní době opravdu velké množství a konkurenční boj je tu mnohem ostřejší než v jiných oborech. Nicméně k tomuto označení to chtělo trochu změnu. McDonald’s ji udělal tak, že se rozhodl podávat čerstvé hovězí maso. Jestli to však byl nebo nebyl dobrý tah, to ukáže jenom čas.
Jaké další franšízy jsou v první stovce?
Za zmínku stojí však i ty značky, které se mohou pyšnit tím, že se vyskytují v první stovce. V první stovce se vyskytuje například další fastfood, a to KFC, který se vyskytl na pětačtyřicáté pozici. Nicméně přeskočila ho oblíbený americká kavárenská síť Starbucks, která skončila na místě dvaadvacátém. Kupodivu se stala oblíbená i bageterie Subway, jež se může pyšnit jednaosmdesátým místem.